سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۳۹۶ در ۶:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «ماهورا» توسط ستار اورکی/ نمایش در جشنواره فجر

mahoora

فیلم سینمایی «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد در مرحله ساخت موسیقی است و اولین نمایش آن در جشنواره فجر خواهد بود.

به گزارش سوره سینما، حمید زرگرنژاد کارگردان فیلم «ماهورا» عنوان کرد ستار اورکی در  لوکیشن‌های فیلم حضور داشت و بسیاری از کارهای موسیقی را با دیدن صحنه ها می‌نوشت و کار ساخت موسیقی این فیلم را به عهده دارد.

همچنین علیرضاجلالی تهیه‌کننده با اشاره به آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «ماهورا» گفت:  تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی «ماهورا» به نویسندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: ماهورا به روایتی واقعی در سال های جنگ می پردازد ولی نمی دانم چرا تاکنون بازگو نشده اند. روایتی عاشقانه اما تلخ.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: پس از پایان ساخت موسیقی، میکس نهایی کار انجام و فیلم آماده نمایش است. حسین بشاش مدیر صدابرداری این فیلم را بر عهده داشته و آرش قاسمی صداگذاری را انجام داده است.

علیرضا جلالی در پایان گفت: امیدوارم اولین نمایش این اثر در جشنواره باشد.

در خلاصه داستان فیلم «ماهورا» آمده است: در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند که لبانش خوشه های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هرکس بخواهد به او نزدیک شود ناپدید می شود .

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به  ساعد سهیلی ، میترا حجار، بهاره کیان افشار ، کامران تفتی ،احمد کاوری ،محسن افشانی ، مهدی صبایی ، مونا فرجاد  و حضور داریوش ارجمند  اشاره کرد.

تهیه کنندگی فیلم بر عهده علیرضا جلالی و حمید آخوندی بوده که  فیلم های «روز سوم» و «سفر به چذابه» از جمله آثار موفق کارنامه کاری جلالی و آخوندی محسوب می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>