سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آذر ۱۳۹۶ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «وقتی برگشتم…» در پردیس کورش برگزار شد

vaghti-bargashtam

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «وقتی برگشتم…» به کارگردانی وحید موسائیان شنبه ۱۱ آذر با حضور علیرضا افتخاری ، فریدون شهبازیان، احترام برومند و افشین هاشمی در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم «وقتی برگشتم…»، علیرضا افتخاری خواننده و آهنگساز پیش از آغاز نمایش فیلم طی سخنانی خطاب به تماشاگران گفت: از اینکه در این فصل سرما  برای تماشای فیلم وقتی برگشتم آمدید بسیار تشکر می کنم.

وی ادامه داد :هر اثری و هر هوای فصلی دارد و باید همه ما بتوانیم در هر فصلی  لباس آن فصل را بپوشیم اما گروهی موافق این مسئله نیستند و لباس فصل را به من شما نمی دهند تا بپوشیم .

افتخاری  با تاکید بر مقاومت در برابر مشکلات گفت : کلید کشف راز نهانی انسانهای شکست ناپذیر را باید در روحیه آنها پیدا کرد و امیدوارم شما در هر شرایطی روحیه خود را ازدست ندهید هر چند گروهی می خواهند این روحیه شکست ناپذیر را از من و شما بگیرند.

وی ادامه داد :روحیه شکست ناپذیری در درون همه ما وجود دارد و امیدوارم قدرت امید را از دست ندهید  زیرا قدرت امید در وجود همه  انسانها است

احترام برومند بازیگر اصلی فیلم قبل از نمایش فیلم طی سخنانی گفت : خوشحالم که امروز در کنار شما  فیلم «وقتی برگشتم…» را تماشا می کنم و خواهش می کنم اگر فیلم را دوست داشتید به دوستان خود توصیه کنید تا فیلم را تماشا کنند.

وی ادامه داد : فیلم «وقتی برگشتم…» هرچند فیلم سرگرم کننده و جذابی است اما هدفش فقط سرگرمی نیست و زمانی که ما به عنوان مخاطب از سینما خارج می شویم داستان و محتوای فیلم ما را به فکر فرو می برد.

فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر ملی نیز طی سخنانی گفت : دومین باری است که فیلم «وقتی برگشتم…» را تماشا می کنم  و خیلی خوشحالم که از این فیلم استقبال  شده است و خیلی خوشحال تر می شوم که اگر از فیلم لذت بردید  تماشای آن را به دوستانتان توصیه کنید زیرا سینمای مستقل  هنوز در کشور راه خود را پیدا نکرده است و توجه زیادی به آن نمی شود.

افشین هاشمی بازیگر سینما و تئاتر  نیز طی سخنانی گفت : خیلی خوشحالم که امروز همراه تماشاگران فیلم را می بینم.

وحید موسائیان کارگردان فیلم نیز با تشکر از کسانی که در ساخت این فیلم او را همراهی کردند نمایش شب گذشته فیلم «وقتی برگشتم…» را به علیرضا افتخاری تقدیم کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>