سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۶ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
نازنین فراهانی به «سوره سینما» گفت:

فیلمنامه «۳:۳۴» در انتظار پروانه ساخت/ آغاز همکاری با حمیده مویینی‌فر

nazanin-farahani1

فیلمنامه جنایی-معمایی «۳:۳۴» بهانه همکاری سینمایی نازنین فراهانی و حمیده مویینی‌فر شد.

نازنین فراهانی درباره تازه ترین فعالیت هایش به خبرنگار سوره سینما گفت: به تازگی بازنویسی فیلمنامه‌ای را به پایان رساندم که «۳:۳۴» نام دارد و منتظریم تا پروانه ساخت آن صادر شود.

وی افزود: این فیلمنامه به کارگردانی حمیده مویینی‌فر جلوی دوربین خواهد رفت و مضمون و محتوایی جنایی-معمایی دارد. قصه بر محوریت زندگی یک زن شکل می‌گیرد و تمامی قصه در تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

فراهانی بیان کرد: زمانی که فیلمنامه از طرف خانم مویینی‌فر برای بازنویسی پیشنهاد شد به اصل داستان علاقمند شدم و به خاطر تعلق احساسی خودم کار را قبول کردم و از آنجا که جای خالی موضوعاتی از این دست در سینما احساس می شود امیدوارم اتفاق خوبی برای کار بیفتد.

nazanin-farahani2

وی ادامه داد: در بازیگری وقتی نقشی به شما پیشنهاد می شود علاقه تان به آن کاراکتر دلیل حضور بازیگر در یک پروژه خواهد بود اما در نگارش و بازنویسی یک فیلمنامه مجموعه اتفاقاتی که در محتوا درنظر گرفته شده شما را ترغیب می کند که سراغ کار بروید و «۳:۳۴» برای من این چنین بود.

فراهانی با اشاره به این که این فیلم علی رغم موضوع معمایی- جنایی نیاز به پروداکشن خاص و سنگینی ندارد، اضافه کرد: شخصیت‌ها نسبت به نسخه اولیه کم و زیاد شده‌اند اما اتفاقات در بستر همان روایت اولیه رخ می‌دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>