سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«بیست و یک روز بعد» وارد شبکه نمایش خانگی سوره شد + تیزر

21rooz-khanegi

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان محصول سازمان سینمایی حوزه هنری بزودی به شبکه نمایش خانگی سوره آمد.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» که از مردادماه امسال با استقبال مخاطبان در سینماها به نمایش عمومی درآمد، از صبح امروز ۲۰ آذرماه توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

در نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم برای نخستین بار پشت صحنه تولید فیلم و نماهنگ معروف «بیست و یک روز بعد» با صدای مهدی یراحی عرضه شده است. همچنین زیرنویس انگلیسی فیلم، نسخه اصلی نماهنگ اختصاصی فیلم، تصاویر صحنه و پشت صحنه، از دیگر بخش های لوح فشرده این فیلم است.

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی به همراه دو بازیگر نوجوان سینمای ایران مهدی قربانی و حسین شریفی نقش آفرینی می کنند.

21rooz-khanegi-cover

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: «مرتضی» نوجوانی پرشور و ماجراجوست که آرزوی فیلمساز شدن دارد. او به دنبال تحقق آرزویش، دست به نگه داشتن قطار می زند! اما بیماری ناگهانی مادرش، سرنوشت آرزویش را تغییر می دهد… .

نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، برگزیده ۵ پروانه زرین از سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، نامزد جایزه خلاقیت و استعداد درخشان یازدهمین جشن انجمن منتقدان سینما و دیپلم افتخار بخش فیلم های سینمایی دومین جشنواره فیلم سلامت از جمله افتخارات این فیلم است.

«بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه تولید شده در باشگاه فیلم سوره، تازه ترین محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است.

لینک دانلود: تیزر نمایش خانگی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>