سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «بیست و یک روز بعد» در جشنواره فیلم و عکس «راه آهن»

21rooz

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته سیدمحمدرضا خردمندان در بخش جنبی دومین جشنواره فیلم و عکس «راه آهن» نمایش داده می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، فیلم «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان محصول سازمان سینمایی حوزه هنری، در بخش جنبی دومین دوره جشنواره فیلم و عکس «راه آهن» نمایش داده می شود.

این فیلم ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می‌شود.

نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و نامزد بهترین جلوه‌های ویژه بصری در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم در دومین جشنواره سلامت، بهترین خلاقیت و استعداد درخشان در یازدهمین دوره جشن انجمن منتقدان سینمای ایران، بهترین فیلم نوجوان در یازدهمین دوره اهدای جوایز آسیا پاسیفیک و برگزیده چند بخش در سی اُمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از جمله افتخارات این فیلم به شمار می رود.

گفتنی است؛ دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن دی ماه ۹۶ در تهران برگزار می شود و هنرمندان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت railway90.rai.ir اقدام به ثبت نام نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>