سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آذر ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
حسام محمودی به «سوره سینما» گفت:

تلویزیون به مسائل مالی بی توجه است/ بازی در سریال «لحظه‌ گرگ و میش»

hesam-mahmoodi

حسام محمودی بازیگر سریال «سایه‌بان» که در تجربه‌های پیشین تلویزیونی‌اش رضایت چندانی از رسانه ملی نداشت بیان کرد که دلیل آن مسائل مالی است.

حسام محمودی که این روزها سریال «سایه‌بان» را روی آنتن دارد درباره تجربیاتش در تلویزیون به خبرنگار سوره سینما گفت: مسائل و مشکلات مربوط به تلویزیون همچنان وجود دارد و مثل این است که همه با سیستم زندگی مان مشکل داریم اما مهاجرت نمی کنیم. به هر حال بحث دستمزد در چند سال اخیر همیشه مطرح بوده و باعث دلخوری افراد بسیاری شده است.

وی بیان کرد: طبعا گروه ها آدم را وسوسه می کنند که بازیگر دوباره در این رسانه کار کند اگر به خود تلویزیون بود قطعا هیچوقت این اتفاق نمی افتاد. اصلی ترین مساله هم مدیریت کردن ماجراهای مالی است و جز این مساله خاصی وجود ندارد. ما نمی خواهیم چیزهایی نشان دهیم که قرار نیست پخش شود چون همه به خط قرمزها آشنا هستیم و تا حدودی قبول داریم.

بازیگر «گاهی به پشت سر نگاه کن» ادامه داد: ناراحتی ما از این است که تلویزیون نسبت به مسایل مالی بی توجه است و از همه قدرت خود استفاده می کند تا بتواند به تو در یک پروژه آسیب بزند. مثلا کافی است بگویی تا زمانی که پولم را به من ندهید سر کار نمی آیم؛ آن موقع قدرت نمایی تلویزیون و آدم هایش شروع می شود و بازیگر نامه هایی دریافت می کند و با کسانی روبه رو می شود که انتظارش را ندارد.

این بازیگر که قبل از «سایه‌بان» مجموعه «شکوه یک زندگی» را بازی کرده بود درباره تازه ترین فعالیت های خود توضیح داد: تقریبا ۴ ماه است که در مجموعه تلویزیونی «لحظه های گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان حضور دارم و به نظر می رسد تا یکسال این پروژه به طول بی انجامد. این سریال روایت زندگی یک خانواده است که از سال ۶۳ تا همین سالها ادامه دارد.

حسام محمودی که فیلم سینمایی «سدمعبر» را در انتظار اکران دارد در رابطه با آخرین فعالیت سینمایی خود نیز عنوان کرد: چندی پیش در همکاری با مجیدرضا مصطفوی به عنوان تهیه کننده و کارگردان، جلوی دوربین فیلم سینمایی «آستیگمات» حضور داشتم که به نظر می رسد عوامل در صدد حضور و اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>