سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۳۹۲ در ۹:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب
آغاز پیش‌تولید فیلم‌سینمایی «آی باکلاه»/

کاوری: «آی باکلاه» مضمونی‌ اجتماعی و بستری معمایی دارد

kaveri

کارگردان فیلم سینمایی «خودزنی» از آغاز پیش‌تولید فیلم جدید خود «آی باکلاه» در مقام تهیه‌کننده خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «خودزنی» از آغاز پیش‌تولید فیلم جدید خود «آی باکلاه» در مقام تهیه‌کننده خبر داد.

احمد درباره روند تولید «آی باکلاه» به سوره سینما گفت: پیش‌تولید اولیه فیلم آغاز شده است و با توجه به اینکه به تازگی مجوز ساخت برای این فیلم صادر شده، پیش‌تولید را به صورت جدی شروع خواهیم کرد. سعی می‌کنیم به گونه‌ای برنامه‌‎ریزی را پیش ببریم که فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

وی افزود: به زودی انتخاب بازیگران و عوامل  را شروع خواهیم کرد. در پروانه ساخت نام فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیرفیلمبرداری و طاهر امانی به عنوان مدیر تولید آماده است. فیلمنامه «آی باکلاه» را من نوشته‌ام که در فضایی شهری و مضمونی اجتماعی دارد که در بستری معمایی روایت می‌شود.

درخلاصه داستان این فیلم آماده است : هدی همسرش سعید را در حادثه مشکوکی از دست می‌دهد و مجبور می‌شود برای تامین هزینه زندگی خود و تنها فرزندش ترلان سخت کارکند. با ورود عده‌ای ناشناس به زندگی هدی، که به دنبال یافتن اطلاعات خاصی درباره سعید هستند. هدی به شوهرش مشکوک می‌شود و جستجویی را برای یافتن حقیقت آغاز می‌کند. در جریان این جستجو هدی از هویت جدیدی از سعید و آدم‌هایی که در زندگی او حضور دارند، دست پیدا می‌کند.

کاوری پیش از این به عنوان سرمایه گذار در سینما و تهیه کننده در تلویزیون فعالیت داشته است اما «آی با کلاه» اولی تجربه وی در مقام تهیه کننده سینما است. کاوری هم اکنون فیلم سینمایی «خودزنی» را به کارگردانی خودش روی پرده سینماهای کشور دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>