سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ دی ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

دهمین شماره ماهنامه «سوره سینما» منتشر شد

SourehMag.10

شماره جدید ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه آذرماه ۹۶ منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، دهمین شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد از فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به مناسبت تقدیر رهبر معظم انقلاب از کارگردان این فیلم، به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی حوزه هنری به موضوعاتی چون: گزارش برگزاری اولین نشست «سینماتک تهران»، گزارشی از مستندهای حوزه هنری در جشنواره سینماحقیقت، گزارشی از اضافه شدن بیش از ۳۴۰۰ صندلی به ظرفیت سینماهای حوزه هنری در ۸ ماه اخیر، گزارشی درباره مستند «قائم مقام»، گزارش دو نشست از سلسله نشست‌های «پدیدار شناسی سینمای ایران»، گفت‌و‌گو با مدیرعامل موسسه بهمن سبز پیرامون سینماشاهد تهران، گفت‌و‌گو با کارگردان مستند «ابوایست»، گزارش نشت نقد و بررسی مستند «بهت میاد»، گزارش نشست مدیر مرکز تلویزیون و انیمیشن سازمان سینمایی حوزه هنری خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فیلم سینمایی «اشنوگل»، گفت‌وگو با کارگردان مستند «ادوارد»، چندین یادداشت و گفت‌و‌گو با مدیران سازمان سینمایی حوزه هنری، اخبار و فعالیت‌های استانها و … پرداخته شده است.

SourehMag.10.cover

این ماهنامه به سردبیری یزدان عشیری تهیه شده و آرش رمضانیان مجری طرح آن است. محیا رضایی، امید عشریه، راحله خدامی، نرگس ساجد، فاطمه پزشکی، محمدعلی حیدری، حامد نیکومرام و بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

دهمین شماره ماهنامه داخلی «سوره سینما» ویژه آذرماه در ۴۸ صفحه و زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری به چاپ رسیده است.

دانلود شماره دهم ماهنامه «سوره سینما»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>