سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ بهمن ۱۳۹۶ در ۱۱:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب

اکران فیلم سینمایی «ماهورا» با حضور عوامل در مشهد

mahoora

فیلم سینمایی «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد دوشنبه ۱۶ بهمن با حضور بازیگران و حضور چهره‌های اصلی داستان این فیلم در مشهد اکران می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای این فیلم، این اکران مردمی با حضورداریوش ارجمند، ستار اورکی، محسن افشانی، مریم جلالی مجری طرح و علیرضا جلالی تهیه کننده و حمید زرگرنژاد کارگردان این فیلم و چهره های واقعی قصه ماهورا امروز دوشنبه ۱۶  بهمن در مشهد برگزار می شود.

فیلم سینمایی «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد  داستانی عاشقانه را در بستر وقایع و اتفاقاتی که به جنگ مربوط است روایت می‌کند؛ این فیلم سعی کرده تا از هرگونه شعارزدگی به دور باشد.

فیلمبراری این فیلم که به عهده مرتضی غفوری بوده است در لوکیشن‌های بکر و واقعی در تالاب‌ها و روستاهای جنوب ثبت شده  است که طراحی صحنه آن را بهزاد آدینه انجام داده است.

در خلاصه داستان فیلم «ماهورا» آمده است: «در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند که لبانش خوشه‌های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هرکس بخواهد به او نزدیک شود ناپدید می‌شود.»

ساعد سهیلی، میترا حجار، بهاره کیان‌افشار، کامران تفتی، مهدی صبایی، مونا فرجاد ، احمد کاوری، محسن افشانی، یوسف مرادیان، مالک سراج و داریوش ارجمند در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

از عوامل تولید «ماهورا» می‌توان به دستیار اول کارگردان: حسن لبافی، مجری طرح: مریم جلالی،  مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، طراح صحنه: بهزاد آدینه، موسیقی: ستار اورکی، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، استوری بورد آرتیست: محمد فلاحت‌دار، طراح لباس: سارا خالدی، عکاس: مهدیه لطیفی و امیر اماملی، مهدی غلامی: طراح لوگو و مشاور رسانه‌ای: لیلا افشار اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>