سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب
«گذشته» بدون تبلیغات روی پرده رفت/

سرتیپی: امیدوارم در این فضای شاد، «گذشته» از یاد نرود

gozashteh

پخش‌کننده فیلم تازه اصغر فرهادی ابراز امیدواری کرد با شروع تبلیغات، «گذشته» در جذب مخاطب موفق باشد.

پخش‌کننده فیلم تازه اصغر فرهادی ابراز امیدواری کرد با شروع تبلیغات، «گذشته» در جذب مخاطب موفق باشد.

علی سرتیپی به سوره سینما گفت: ما به تازگی پروانه نمایش «گذشته» را دریافت کرده ایم و بنابراین فیلم بدون تبلیغات خاصی روی پرده رفته است. امیدوارم مردم در این همهمه شادی حواس شان به این موضوع هم باشد که فیلم اصغر فرهادی اکران شده است.

وی افزود: از هفته آینده اقدامات تبلیغی و ساخت تیزر را آغاز خواهیم کرد. «گذشته» فیلم خاص و خوبی است ،امیدوارم به آنچه حق آن است دست پیدا کند. سینماهای حوزه هنری این فیلم را روی پرده دارند. دیگر سالن های نمایش دهنده سینماهای آزادی، آفریقا، فرهنگ، پردیس‌های زندگی، ملت، شکوفه، اریکه ایرانیان، جوان، عصر جدید و ایران هستند.

«گذشته» آخرین ساخته اصغر فرهادی است و علاوه‌ بر «برنیس بژو» (بازیگر نامزد اسکار و گلدن‌گلوب و برنده‌ سزار و برگزیده کن) و طاهر رحیم (برنده جایزه سزار)، علی مصفا، پائولین بورلت، بابک کریمی و … در آن بازی دارند. پخش داخلی «گذشته» با موسسه فیلمیران است. اکران این فیلم از امروز چهارشنبه ۲۹ خردادماه شروع شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>