سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۳۹۶ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

یادداشت محمدعلی باشه‌آهنگر در خصوص گفت‌و‌گوی رسانه‌ای در پردیس ملت

bashe-ahangar

محمدعلی باشه‌آهنگر کارگردان «سرو زیر آب» در خصوص گفت‌و‌گوی رسانه‌ای فیلم در پردیس ملت یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش سوره سینما، متن این یادداشت به شرح زیر است:

«بنام خداوند بخشنده‌ی مهربان

در گفت‌گوی رسانه‌ای فیلم «سرو زیر آب» در پردیس سینمایی ملت، در پاسخ به پرسشی درباره‌ی روند نگارش و پژوهش فیلمنامه به آمار شهدای گرانقدر کشورم اشاره کردم. برای من، نکته‌ی حیرت‌آور آنجاست که در آمارهای رسمی و غیررسمی از تعداد شهدا، همه‌ی ادیان الهی کشور سهیم بوده‌اند. از این حقیقت به خود می‌بالم که در کشوری زندگی می‌کنم که همه‌ی ادیان و قومیتهای مختلف در همه‌ی زمانها، خاصه در وقت بحرانهایی همچون جنگ، پاسدار ارزشهای نظام و مرزهای کشور هستند.

بعنوان یک سرباز، همیشه تلاش داشته‌ام تا این جانفشانیها را برای مردم کشورم به تصویر بکشم. در گفت‌وگوی رسانه‌ای، در هنگامی که از این ادیان الهی اسم می‌بردم، نام فرقه‌ای نامربوط و گمراه هم به سهو بر زبانم آمد. پس از اتمام گفت‌وگو، دوستانم این سهو را یادآور شدند که ممکن است موجب سوءتفاهم شود و من متوجه شدم که باید آن را اصلاح کنم. سوءتفاهمی در کار نیست، کارنامه‌ی من روشن است. لغزش کلام بود و کسی از بدخواهان نمی‌تواند از آن سوءاستفاده کند.

محمدعلی باشه آهنگر»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>