سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۶ در ۹:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

معرفی اعضای هیات داوران بخش عکس چهارمین دوره جایزه فرشته

fereshte-aks

مهران مهاجر، آرش خاموشی و غزاله هدایت به عنوان داوران بخش عکس چهارمین دوره جایزه فرشته معرفی شدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی شهرکتاب فرشته، پژمان موسوی دبیر چهارمین دوره جایزه فرشته با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری سه دوره «جایزه‌ فرشته» و با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، شهرکتاب فرشته تصمیم بر آن گرفت تا چهارمین دوره‌ از این اتفاق هنری ـ فرهنگی را با موضوع «آژیر قرمز»؛ در دو بخش داستانِ کوتاه و عکس و با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ضرورت نگاهی متفاوت به عکاسی برگزار نماید.

وی افزود: با این هدف و پس از بررسی‌های کارشناسی، مهران مهاجر، آرش خاموشی و غزاله هدایت به عنوان اعضای هیات داوران بخش عکس جایزه فرشته خواهند بود.

موسوی درباره قوانین این دوره جایزه مذکور گفت: عکس‌ها باید  با ابعاد ۱۵۰ DPI و طول عکس ۴۰ سانتی متر و فرمت آن  jpg  باشند.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۳ عکس به دبیرخانه ارسال نماید. در این بخش نیز عکس‌های ارسالی نباید در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند.

مهلت ارسال آثار هم تا سی‌ویکم فروردین ماه ۱۳۹۷ خواهد بود. لازم به ذکر است ارسال آثار به دبیرخانه جایزه فرشته به منزله واگذاری حقوق مادی و معنوی این آثار به شهرکتاب فرشته است.

علاقمندان برای تکمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می توانند به وب‌سایت شهرکتاب فرشته به نشانی: fereshtehbookcity.com مراجعه نمایند. همچنین جهت هرگونه سوال با شماره ۰۹۰۲۸۲۲۰۰۴۵ از طریق تلگرام می‌توانند در ارتباط باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>