سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب
مانع‌ تراشی برای تنها جشن خصوصی سینما/

معلم: جشن «حافظ» را شهریورماه برگزار می‌کنیم

ali-moalem

مدیر مسئول مجله دنیای تصویر از تلاش برای برگزاری دوازدهمین جشن «حافظ» بعد از دو سال در شهریور ماه امسال خبر داد.

مدیر مسئول مجله دنیای تصویر از تلاش برای برگزاری دوازدهمین جشن «حافظ» بعد از دو سال در شهریور ماه امسال خبر داد.

علی معلم تهیه‌کننده سینما و مدیر مسئول و سردبیر مجله دنیای تصویر، که هر سال جشن «حافظ» مهمترین جشن سینما، تلویزیون و تئاتر که توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود را برپا می‌کند، درباره برگزار نشدن این جشن در سال ۹۱ و زمان برگزاری آن در سال ۹۲ به سوره سینما گفت: ما در سال گذشته برای برگزاری دوازدهمین جشن «حافظ» تلاش و رایزنی بسیاری انجام دادیم. با وجود انجام کلیه برنامه‌ریزی‌های لازم متاسفانه موفق به دریافت مجوز از طرف وزارت ارشاد نشدیم و برای ما مانع تراشی کردند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آل» ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه ایرانی به خصوص جامعه هنری مدتی است که دچار افسردگی و از هم گسستگی اغلب اهالی آن شده است در سال جاری امیدواریم برگزاری این جشن که یک اقدام کاملا مردمی در بخش خصوصی است،  بتواند موجب همبستگی و تجدید قوای سینماگران و هنرمندان و مردم شود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرونی» در پایان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در تلاشیم بعد از ماه مبارک رمضان، اواخر شهریور ماه دوازدهمین جشن «حافظ» را برگزار کنیم. این جشن یک دستاورد است که با سابقه خود توانسته نظر هنرمندان و هنردوستان را جلب کند. امیدواریم در دولت جدید برای برگزاری این جشن خصوصی مانع ایجاد نشود. این تنها جشنی است که نسخه‌ای از آن در شبکه خانگی توزیع می‌شود و  میلیون‌ها مخاطب در سراسر ایران دارد و با اهالی سینما و تلویزیون ارتباط برقرار کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>