سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اسفند ۱۳۹۶ در ۲:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

ابراز امیدواری عوامل «اسرافیل» برای آزادی سه زندانی تا پایان سال در پردیس باغ کتاب

ekran-esrafil

آخرین اکران مردمی فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر یکشنبه ۲۰ اسفندماه با استقبال مردم در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی باغ کتاب، آخرین اکران فیلم «اسرافیل» و همچنین آخرین اکران مردمی پردیس سینمایی باغ کتاب در سال ۹۶ با حضور پژمان بازغی، مستانه مهاجر، آزاده صمدی و محمد علیزاده برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم همراه بود.

پیش از شروع نمایش فیلم عوامل با حضور بر روی صحنه رفتند و مستانه مهاجر تهیه‌کننده «اسرافیل» با ابراز خوشحالی از حضور مردم در کنار عوامل فیلم برای انجام یک کار خیر گفت: از همان ابتدای اکران فیلم تصمیم گرفتیم تا با همراهی مردم یک حرکت خیرخواهانه انجام دهیم. در حال حاضر زنان زیادی هستند که به دلیل مشکلات مالی ناشی از عدم توانای پرداخت وام یا اقساط و مسایل مالی در زندان هستند و تصمیم گرفتیم تا در مسیر اکران «اسرافیل» بتوانیم در حد توانمان به این افراد کمک کنیم.

وی افزود: با کمک مردم و از طریق اکران‌های مردمی در حال تلاش هستیم که سه مادر که به دلیل بدهکاری به بانک برای بازپرداخت اقساط وام روانه زندان شده بودند، آزاد شوند. بسیار خوشحال هستیم که تا پایان اکران می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم که منجر به آزادسازی سومین بانوی زندانی شود.

همچنین آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز که در این اکران حاضر شده بود با ابزار خوشحالی از حضور در کنار مردم و همراهی با این حرکت خیرخواهانه گفت: امیدوارم شرایطی به گونه‌ای شود که دیگر شاهد دربند بودند هیچ بانویی به دلیل مسایل مالی و عدم توانایی پرداخت معوقات بانکی نباشیم و بسیار خوشحالم که در این حرکت حضور دارم.

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ نیز که حضورش بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته بود، ضمن ابزار خوشحالی از حضور در آخرین اکران مردمی «اسرافیل» در پردیس سینمایی باغ کتاب گفت: در این روزهای پایانی سال آرزو می‌کنم که برای همه مردم سرزمینم اتفاقات خوبی رقم بخورد و سال آینده سالی سرشار از خوبی و موفقیت باشد. هیچ چیز زیباتر و بالاتر از این نیست که بتوانیم گره‌ای از مشکلات کسی باز کنیم و کمک کنیم تا یک زندانی آزاد شود و بسیار خوشحالم که این اتفاق توسط عوامل فیلم «اسرافیل» صورت گرفته است.

پژمان بازغی نیز در باره همراهی‌اش در اکران‌های مردمی «اسرافیل» گفت: حضور من در تمامی اکران‌های مردمی فیلم هیچ ربطی به حضور همسرم به عنوان تهیه‌کننده فیلم نداشته است. عوامل فیلم یک مسیری را برای آزادی سه بانوی زندانی شروع کردند و من هم تصمیم گرفتم با حضورم تا جایی که می‌توانم به این حرکت کمک کنیم. در این مسیر برخی از بازیگران و چهره‌های شاخص سینمای ایران ما را همراهی کردند که جا دارد در آخرین اکران مردمی فیلم از آنها تقدیر کنیم که با حضور و همراهی خود کمک کردند تا این اتفاق خوب رقم بخورد.

وی افزود: بحث آزادسازی زنانی که به دلیل مسایل مالی در زندان هستند موضوع بزرگی است و من و خانم مهاجر با انجمن تهیه‌کنندگان سینما صحبت داشته‌ایم تا از این به بعد درصدی از فروش هر فیلم به این موضوع اختصاص پیدا کند که امیدوارم این موضوع هرچه ‌سریعتر نهایی شود.

براساس این گزارش، پیش از شروع اکران فیلم، پژمان بازغی،مستانه مهاجر، آزاده صمدی و محمد علیزاده با حضور در میان مردم، ضمن دیدار با آنها عکس یادگاری گرفتند که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>