سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ فروردین ۱۳۹۷ در ۱:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

فروش «مصادره» از هشت میلیارد تومان عبور کرد/ قطعه «دلبر» با صدای محسن چاوشی

delbar-mosadereh

قطعه «دلبر» با صدای محسن چاوشی قرار است با کلیپی از فیلم سینمایی «مصادره» منتشر ‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی «مصادره»، فروش این فیلم سینمایی کمدی پس از سه هفته اکران، شب گذشته از هشت میلیارد تومان گذشت.

همچنین محسن چاوشی که پیش‌تر همکاری‌های بسیار موفقی را با موسسه تصویر گستر پاسارگاد تجربه کرده بود، در حال آماده‌سازی نهایی قطعه‌ای با نام «دلبر» برای فیلم سینمایی «مصادره» است که هفته آینده منتشر خواهد شد.

به مناسبت عبور «مصادره» از فروش هشت میلیارد تومانی و به پاس استقبال ویژه مردم از اکران‌های مردمی این فیلم در پردیس‌های کورش، شهرک، مگامال و باغ کتاب، ۱۵ ثانیه از موسیقی قطعه «دلبر» منتشر شده است.

قرار است این قطعه با کلیپی از تصاویر فیلم و با حضور بازیگرانی مانند رضا عطاران، هومن سیدی، مهران احمدی و… هفته آینده رونمایی شود.

فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم اکران نوروزی سینماهای کشور است. این فیلم محصول موسسه تصویر گستر پاسارگاد است که تهیه‌کنندگی آن بر عهده محمدحسین قاسمی بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>