سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۱۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
حبیب دهقان نسب به سوره سینما گفت:

جشنواره جهانی فیلم فجر از مهمانان خارجی شناخته شده تر دعوت کند

dehghan-nasab

حبیب دهقان نسب بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در پردیس سینمایی چارسو کاخ سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، انتقادها و پیشنهادهای خود را درباره این رویداد سینمایی مطرح کرد.

حبیب دهقان نسب بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره این رویداد هنری به سوره سینما گفت: از زمانی که جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر از هم جدا شده‌اند قدم مثبتی برداشته شده است چون با هم برگزار شدن آنها باعث می‌شد که ترافیک فیلم‌ها زیاد باشد و مخاطبان نتوانند تصمیم بگیرند که فیلم های ایرانی را تماشا کنند یا فیلم های خارجی را.

وی افزود: تفکیک بخش ملی و جهانی جشنواره فیلم فجر قدم مثبتی بود و استقلال بخش جهانی باعث می شود فیلم های ایرانی حاضر در این جشنواره به فیلمسازان خارجی معرفی شود. همچنین تعامل فیلمسازان داخلی و خارجی از دیگر نکات مثبت این جشنواره است زیرا این آشنایی ها باعث می شود قدم های بعدی محکم تر برداشته شود، آثار ایرانی در بازار بهتر به فروش برسند، مردم کشورهای دیگر با آثار ایرانی ارتباط برقرار کنند و چه بسا باعث تولید آثار مشترک شود.

وی با اشاره به استقبال از این جشنواره بیان کرد: امروز دیدم که استقبال خوبی از این جشنواره شده است البته در چند روز آینده بیشتر هم می شود این نشان می دهد که جشنواره جهانی فیلم فجر در حال پیدا کردن راه خود است.

دهقان نسب با بیان این مطلب که لازم است مهمانان این جشنواره از افراد شناخته شده تری باشند، عنوان کرد: وقتی به لیست مهمانان خارجی نگاه می کردم، متوجه شدم که بسیاری از آنها برای ما ناآشنا هستند این افراد حتی برای من که از دست اندرکاران سینما هستم، چندان شناخته شده نبودند به همین دلیل فکر می کنم اگر ما بتوانیم بیشتر از سینماگران برتر سینمای جهان دعوت کنیم موفق تر خواهیم بود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>