سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

الیور استون کارگردان آمریکایی امشب به تهران می‌آید

oliver eston

الیور استون کارگردان آمریکایی به ایران آمد و پس از بازدید از شهر اصفهان، امشب ۲ اردیبهشت ماه به تهران می آید.

به گزارش سوره سینما، الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی به دعوت جشنواره جهانی فیلم فجر به ایران آمد و در حال حاضر در اصفهان است و از این شهر تاریخی بازدید می کند.

وی امشب ۲ اردیبهشت ماه به تهران می آید تا در جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت کرده و کارگاه آموزشی ویژه ای را در بخش «دارالفنون» برگزار کند.

استون که جایزه اسکار در کارنامه اش دارد کارگاه «کارگردانی» را در پنجمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر در تاریخ دوشنبه ۳ اردیبهشت در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد کرد.

او تاکنون بیش از ۲۰ فیلم بلند ساخته است که در میان آنها می توان برخی از تاثیرگذارترین و مهم ترین فیلم های دهه های اخیر را مشاهده کرد. برخی از مهم ترین فیلم های او در مقام کارگردان عبارتند از «جوخه»، «متولد چهارم ژوییه»، «جی اف کی»، «قاتلین بالفطره»، «نیکسون» و «اسنودن» و برخی از مهم ترین فیلم هایی که او فیلمنامه نویسی آن ها را برعهده داشته است «قطار سریع السیر نیمه شب»، «صورت زخمی» و «کونان بربر» هستند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>