سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۲:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب
عیدی سینما برای بچه های کار

کودکان کار به تماشای «فیلشاه» نشستند

filshah

کودکان کار در مجموعه سینمایی باغ کتاب تماشاچی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» شدند.

به گزارش سوره سینما، انیمیشن سینمایی «فیلشاه» صبح روز گذشته ۳ اردیبهشت ماه در مجموعه پردیس سینمایی «باغ کتاب» برای گروه سنی کودک انجمن حمایت از کودکان کار به نمایش درآمد.

در این اکران خیریه که با دعوت گروه «هنرپویا» و همکاری مجموعه پردیس سینمایی «باغ کتاب» برگزار شد، ۵۰ نفر از کودکان کار تحت حمایت «انجمن حمایت از کودکان کار» به تماشای انیمیشن «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری نشستند و ذوق و شوق بچه‌ها در این میان حاکی از ماندگاری این تجربه شیرین در ذهن‌شان داشت.

«فیلشاه» که از نوروز ۹۷ با شعار «عیدی سینمای ایران به کودکان ایرانی» در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده، به تازگی و با بازگشایی مدارس، اکران های دانش آموزی خود را آغاز کرده است و میزبان دانش آموزان مقاطع مختلف در سینماهای سراسر کشور است.

انجمن حمایت از کودکان کار نهادی غیردولتی و غیرانتفاعی است که با شعار «نه به کار کودک» و با هدف حمایت از کودکان در معرض آسیب و بویژه کودکان کار فعالیت می کند و خدمات آموزشی و حمایتی رایگان به کودکان کار ارائه می‌دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>