سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۱۲:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از پوستر بین‌المللی فیلم «دایان» جدیدترین محصول سینمایی حوزه هنری

Dayan1

پوستر بین‌المللی فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی پور رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: پوستر جهانی این فیلم در آستانه اکران دوم آن در جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شده است. دایان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۸:۲۰ در سالن ۳ پردیس چارسو اکران می‌شود.

بر پایه این خبر؛ دایان روایت اسارت قریب به چهار هزار پناهجوی زنی ست که در جریان جنگ هرگز نتوانستند به خانواده هایشان در آن سوی مرزها ملحق شوند و در این راه بسیاری از این خانواده ها در دل بحران مجبور به انتخاب و تصمیم شدند…

علیرضا آرایش طراح صحنه و لباس، سامان لطفیان مدیر فیلمبرداری، بهنام شیخ احمدی صدابردار، ایمان توکلی برنامه ریز و ناصر باباییان نقش اول «دایان» را بر عهده دارند.

شایان ذکر است این فیلم اولین فیلم بلند سینمایی بهروز نورانی پور از کارگردانان موفق سینمای مستند و کوتاه است که پیش از این با فیلم‌های A157  و جنایت در سکوت در فستیوال های مختلف داخلی و خارجی درخشیده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>