سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۳۹۲ در ۱:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم تلویزیونی «پاجنگرک» در مرحله تدوین

ramtin-balef

کارگردان فیلم تلویزیونی «پاجنگرک» از پایان تدوین این فیلم در چند روز آینده خبر داد.

کارگردان فیلم تلویزیونی «پاجنگرک» از پایان تدوین این فیلم در چند روز آینده خبر داد.

سوره سینما- تصویربرداری  فیلم تلویوزیونی «پاجنگرک» به کارگردانی رامتین بالف مدتی پیش در بوشهر به پایان رسیده و هم اکنون مراحل پایانی تدوین خود را سپری می‌کند. این فیلم تلویزیونی محصول صدا و سیمای مرکز استان بوشهر به سفارش امور استان های صداو سیمای مرکزی است که قرار است از یکی از شبکه‌های سراسری به روی آنتن برود.

«پاجنگرک» که به معنای این پا و آن پا کردن است موضوعی اجتماعی در فضای بومی بوشهر دارد که در آن مشکلات خانواده‌ای در محله‌های قدیم روایت می‌شود. تدوین این فیلم توسط رشاد بالف انجام می‌شود و علیرضا روان، سیدمحمد موسوی، سهیل عباسی، مهدی مکاریان، مهکامه زحمتکش، آزاده میگلی، روزبه مرادی بالف، در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رامتین بالف ساخت چند فیلم مستند را در کارنامه خود دارد که با فیلم مستند «رودخانه لیان» موفق به دریافت سیمرغ بهترین مستند سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین فیلم جشنواره سینما حقیقت شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>