سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۸:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب
جمعه ۱۴ ارديبهشت؛

رقابت کمدین‌هاى «خندوانه» در برنامه «دست پخت‌هاى خودمانى»

dastpokht1

مجید افشارى و میثم درویشان پور، کمدین هاى خندوانه بار دیگر در مسابقه تلویزیونى «دست پخت‌هاى خودمانى» با یکدیگر به رقابت مى‌پردازند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومى؛ برنامه «دست پخت هاى خودمانى» به کارگردانى و تهیه کنندگى فریدالدین نیکجو، جمعه ١۴ اردیبهشت میزبان مجید افشارى و میثم درویشان پور، دو کمدینى خواهد بود که از طریق اجراى استندآپ در بخش خنداننده شو برنامه خندوانه به مردم معرفى شدند.

حسین رفیعى به عنوان مجرى «دست پخت هاى خودمانى» از ابتدا تا انتهاى برنامه ضمن همراهى با شرکت کنندگان، گپ و گفت جذابى را در هر قسمت با مهمانان خود خواهد داشت.

dastpokht2

«دست پخت های خودمانی» با هدف ترویج سنت های ایرانی، غذاهای اصیل و مزه های از یاد رفته، فرصتی فراهم می کند تا در کنار آموزش آشپزی و یادآوری داشته های فرهنگی، فضایی شاد برای خانواده های ایرانی رقم بخورد.

این برنامه کاری است از گروه خانواده شبکه دو که جمعه هر هفته ساعت ٢١ و تکرار آن پنج شنبه ها ساعت ١١ از این شبکه پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>