سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
شنبه ۱۵ اردیبهشت در پردیس تئاتر تهران؛

اختتامیه بخش ادبی نهمین جشنواره سیمرغ برگزار می‌شود/ اجرای احسان کرمی

simorgh-karami

کارگردان اختتامیه نهمین جشنواره سیمرغ از اهدای جایزه و تقدیر از ۹۳ برگزیده بخش ادبی در اولین آیین اختتامیه این جشنواره خبر داد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره بین المللی سیمرغ،احسان ملکی کارگردان مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ در تشریح جزئیات اولین آیین اختتامیه این جشنواره گفت: با توجه به بخش های متفاوت جشنواره، ۳ مراسم اختتامیه با فضایی متفاوت فراخور محتوای بخش ها در این دوره برگزارمی شود. بر این اساس سعی شده است در بخش اهدای جوایز، اجرای موسیقی و نوع میهمانان برنامه ها، طراحی متناسب با فضا صورت بگیرد.

وی افزود: طی سه سال اخیر که وظیفه کارگردانی اختتامیه جشنواره بین المللی را برعهده داشته ام، سعی کردم قالب رسمی، کلیشه ای و مرسوم اختتامیه ها تکرار نشود.

ملکی همچنین خاطر نشان کرد: جشنواره بین المللی سیمرغ تنهای جشنواره ای است که با تعداد زیاد شرکت کنندگان در بخش های تئاتر، موسیقی، تجسمی، ادبی و فیلم در سطح بین المللی برگزارمی شود. با این وجود هر ساله شاهد افزایش استقبال دانشجویان در این عرصه بوده ایم.

وی عنوان کرد: اولین اختتامیه این جشنواره، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار  و از برگزیدگان بخش ادبی، برخی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی و کارکنان وزارت بهداشت و جامعه پزشکی  تقدیر می شود .

احسان کرمی مجری اختتامیه بخش ادبی جشنواره سیمرغ

احسان کرمی اجرای نخستین آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ را برعهده گرفت. همچنین این آیین با اجرای فطعات موسیقی توسط محمد معتمدی خواننده آواز ایرانی همراه است.

جشنواره بین‌المللی سیمرغ که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی به دبیری امیر لـله‌گانی از ۱۴ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه در پردیس تئاتر تهران در حال برگزاری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>