سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب
پخش تیزر به زودی شروع می‌شود/

«گلوگاه» از امروز روی پرده رفت

geloogah

اکران عمومی فیلم سینمایی «گلوگاه» به کارگردانی محمدابراهیم معیری از امروز چهارشنبه پنجم تیرماه شروع شده است.

اکران عمومی فیلم سینمایی «گلوگاه» به کارگردانی محمدابراهیم معیری از امروز چهارشنبه پنجم تیرماه شروع شده است.

ابراهیم معیری، کارگردان «گلوگاه»  به سوره سینما گفت:   تیزر و آنونس فیلم را حمید نجفی راد ساخته و از چند روز آینده از شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد، فعلا تلویزیون با نسخه اولیه تیزر مشکلاتی داشته و در صدد رفع آن هستیم. حدود ۴ دقیقه از فیلم کم شده که تنها برای بهبود ریتم و رضایت مخاطب بوده و آسیبی به روایت فیلم وارد نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که استقبال مخاطب را چگونه پیش بینی می کند، گفت: به نظرم همه چیز بستگی به نوع تبلیغات و فراگیری آن دارد. اگر در این بخش به طور موفق عمل کنیم به نظرم از نظر جذب مخاطب نیز به توفیق خواهیم رسید.

معیری درباره فیلم های دیگر خود، «دامنه های سفید» و «پروانه ها بدرقه می کنند» توضیح داد: من برای ساخت ۲ فیلم اول به سراغ ژانر کودک رفتم اما هیچکدام از آنها تا به حال اکران نشده‌اند و به همین دلیل فکر نمی کنم رغبت چندانی به ادامه این مسیر داشته باشم.

«گلوگاه» داستان مردمی است که هیچ گاه آنها را ندیده‌ایم و همیشه در جاده ها از کنارشان به سادگی عبور کرده ایم و این عبوری است از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب…هادی دیباجی، لادن مستوفی، سیامک اطلیسی، علی اوسیوند و … بازیگران فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>