سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۳۹۷ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری مجموعه نمایش خانگی «گلشیفته» به پایان رسید

golshifteh

تصویربرداری مجموعه ویژه شبکه نمایش خانگی «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی با ضبط آخرین سکانس‌ها به پایان رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای سریال «گلشیفته»، آخرین سکانس‌های سریال شبکه نمایش خانگی «گلشیفته» جمعه ۴ خرداد ماه پس از ۵ ماه تصویربرداری در لوکیشینی در فرمانیه به پایان رسید.

تاکنون ۹ قسمت از این مجموعه پخش شده و توزیع آن تا قسمت پایانی به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

این مجموعه در قالب طنز و با طعنه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز مردم، مسائل و مشکلات زنان در جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در خلاصه داستان این مجموعه که آمده است: حبیب آقا علاقه‌ای ندارد دخترش گلی که رتبه یک کنکور را کسب کرده، برای ادامه تحصیل به تهران بیاید. رئیس دانشگاه گلی که همسرش از مدیران وزارت ورزش است تلاش می‌کند گلی را در دانشگاه نگه دارد اما این مسئله مشکلاتی بین او و همسرش را موجب می‌شود، از سوی دیگر امید مدال المپیک در رشته ووشو بانوان برای حضور در مسابقات خارج از ایران با همسرش دچار چالش‌هایی شده است و برادر دختری که به تازگی تغییر جنسیت داده، می‌خواهد سهم ارث او را از آن خود کند. این افراد که هر یک به نوعی مشکلات مشابه دارند طی ماجراهایی با هم برخورد می‌کنند و این آغاز اتفاقات خنده‌داری است که رخ می‌دهد.

مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی، شیلا خداداد و نسیم ادبى با حضور هومن سیدی از بازیگران این مجموعه هستند.

صادق یاری سرمایه‌گذار سریال «گلشیفته» است و پخش آن را موسسه سرو رسانه پارسیان برعهده دارد.

سایر عوامل تولید «گلشیفته» عبارتند از: نویسنده: خشایار الوند، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، طراح گریم: فاطمه کمالی و زهرا کمالی، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: فرحناز نادری، صدابردار: فرزام منطقی، بازیگردان: علی صلاحی، دستیار کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه ریز: شکیل مظفری، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: مجید لرسنجیان، منشی صحنه: مارال فتحی، عکاس: جلال حمیدی، مشاور پروژه: مهران برومند، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مشاور تبلیغات: سپیده هاشمی، مجری طرح و مدیر تولید: حسن مصطفوی، جانشین تهیه کننده: مهدی یاری.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>