سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ تیر ۱۳۹۲ در ۸:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب
بازی در سری جدید «رالی ایرانی»/

غفاری تهیه‌کننده می‌شود/ سینماگران سال‌های بدی را گذراندند

rozita-ghaffari11

رزیتا غفاری از تصمیمش برای تهیه‌کنندگی یک فیلم سینمایی خبر داد.

رزیتا غفاری از تصمیمش برای تهیه‌کنندگی یک فیلم سینمایی خبر داد.

غفاری به سوره سینما گفت: قصد دارم فیلمی سینمایی را تهیه‌کنندگی کنم. فیلمنامه آن در حال نگارش است. جزئیات بیشتر درباره این فیلمنامه و فیلم را پس از طی شدن مراحل بعدی توضیح خواهم داد.

این بازیگر درباره انتظارها از مدیریت جدید فرهنگی گفت: سال‌های گذشته برای من و همکارانم سالهای بسیار بدی بود. امیدوارم مدیریت جدید بتواند با برنامه‌ریزی صحیح تولیدات مؤثری در سینما و تلویزیون را دامن بزند و شاهد فیلم‌ها و سریال‌های با کیفیت باشیم. در شرایطی که اکثر تولیدات ما فیلمنامه‌های ضعیفی دارند بیشتر هنرمندان، کارگردانان و سینماگران لایق ترجیح می‌دهند کار نکنند و بیکاری را به حضور در آثار بی کیفیت یا شرایط نامساعد تولید ترجیح می‌دهند.

وی گفت: بیکاری در سینما و تلویزیون در دو سه سال اخیر فراگیر بود و نه تنها گریبان بازیگران را گرفت بلکه عوامل هم با این معضل دست به گریبان بودند. نمی‌گویم در این چند سال پیشنهاد نداشتم، پیشنهادهای زیادی را در سینما و تلویزیون به خاطر کیفیت پایین فیلمنامه رد کردم. بهترین دوران برای سینمای ما دهه ۶۰ بود. بهترین فیلم‌هایمان در آن زمان ساخته شد.

بازیگر فیلم «شوکران» ادامه داد: وقتی آثار تلویزیون جذاب و خوش‌ساخت باشد همه وقت خود را تنظیم می‌کنند که تماشای فلان سریال را از دست ندهند. اما افت مخاطب نشان از ضعف تولیدات دارد. در حوزه تئاتر هم سال گذشته سال خوبی نبود. حمایت‌ها کم شد. هنرمندان تئاتر فقط برای دلشان کار می‌کنند.

غفاری درباره پیشنهادهای جدیدش گفت: سریال «رالی ایرانی» را دیدم و فکر می‌کنم کار قابل دفاعی بود به همین دلیل پیشنهاد کارگردان را برای بازی در قسمت دوم آن پذیرفتم. تبریک می‌گویم به آرش معیریان برای تولید «رالی ایرانی».


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>