سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ خرداد ۱۳۹۷ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

«اینجا کجاست؟» به جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان اصفهان می‌رود

inja-kojast

فیلم «اینجا کجاست؟» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی در سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان رونمایی خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه،«اینجا کجاست؟» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی با پایان مراحل فنی به تازگی آماده نمایش شده است.این فیلم با موضوع کودک و دفاع مقدس در قالب یک فیلم طنز مقابل دوربین رفت و اولین نمایش آن در سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان خواهد  بود. در خلاصه داستان فیلم آمده است:سه نوجوان در موزه دفاع مقدس بطور اتفاقی در یک نفر بر که از دوران دفاع مقدس باقی مانده است گرفتار می‌شوند . آنان داخل نفربر یک دفترچه خاطرات پیدا می کنند. نفربر آنان را به دل اتفاقاتی که در آن نوشته می برد. سفری در زمان آغاز می‌شود و با حضور آنان در جبهه رزمندگان متعجب می‌ شوند.

مهدی امینی خواه،مهیار مجیب، ساناز سمواتی، مهدی پرویزی،بهنام نوری و (بازیگران نوجوان) ابوالفضل عامری، سید محمد حسن مداحی، صدرا پرویزی،حسین عامری و … بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

حسین قاسمی جامی و حسن کیوان پور به طور مشترک تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته اند.

عوامل اصلی فیلم «اینجا کجاست؟» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: حسین قاسمی جامی، مشاور تهیه کننده: حسن کیوان پور، نویسندگان: حسین قاسمی جامی، مهنوش شیخی، مجریان طرح: ابراهیم نوروزی فیض آبادی، حسن کیوان پور، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محسن کریمیان، عبدا… کریمی، مدیر تولید: احمد عالمی، صدابردار: محمد زمان ثانی، مدیر تدارکات: محسن ناصری، مدیر روابط عمومی: ریحانه کیوان پور.

 


One thought on “«اینجا کجاست؟» به جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان اصفهان می‌رود”

  1. زهرا می‌گه:

    دستشون درد نکنه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>