سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۳۹۷ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

رونمایی از پوستر فیلم کوتاه «ساقی» در آستانه اکران

saaghi

پوستر فیلم کوتاه «ساقی» به کارگردانی علیرضا اسفندیارنژاد در آستانه اولین اکران این فیلم رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، پوستر تازه ترین ساخته علیرضا اسفندیارنژاد با نام «ساقی» در آستانه اولین اکران این فیلم رونمایی شد. «ساقی» آخرین مراحل فنی را طی کرده و در بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره بین المللی نهال به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم که پیش تر با نام «آنها می آیند» معرفی شده بود، سومین فیلم کوتاه علیرضا اسفندیارنژاد در مقام نویسنده و کارگردان است و داستان دختری را روایت می کند که شبانه برای ملاقاتی به مکانی دورافتاده می رود.

طراح پوستر فیلم «ساقی» آرمین رنگانی و آنونس آن توسط دلارام شمیرانی ساخته شده است.

saaghi poster

این فیلم با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و همکاری مدرسه ملی سینما تولید شده است و عوامل آن عبارتند از نویسنده، کارگردان‌ و تهیه کننده: علیرضا اسفندیارنژاد، برنامه ریز و مشاوران: سهیل گوهری پور و علیرضا قاسمی، مدیر فیلمبرداری: سروش علیزاده، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح گریم: بابک کشن فلاح، تدوین: محمد نجاریان، طراح لباس: سیما کلانتریان، طراح صحنه: علیرضا میرانجم، مدیر تولید: علی نجاریان، بازیگران: ندا جبرائیلی، علیرضا ثانی فر، مهران مرادی و بهزاد دورانی.

علیرضا اسفندیارنژاد دانش آموخته سینما دانشکده سینما و تاتر دانشگاه هنر تهران است که پیشتر جوایز متعددی از جشنواره های داخلی کسب کرده و داور چند جشنواره معتبر بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>