سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر سینما بهمن شهرکرد به سوره سینما گفت:

تنوع برنامه‌های فرهنگی را بیشتر می‌کنیم/ انعکاس هیجان جام جهانی در سینمای شهرکرد + ویدئو

footbal-cinema

مدیر سینما بهمن شهرکرد بازخورد نمایش فوتبال در سینما را رضایت بخش دانست و بیان کرد که قصد دارد تا اجرای مداوم برنامه‌های متنوع فرهنگی را به طور جدی‌تری پیگیری کند.

مهدی حسن زاده مدیر سینما بهمن شهرکرد که میزبانی مردم را برای نمایش مسابقه فوتبال جام جهانی دو تیم ایران و مراکش در سینما بر عهده داشت به خبرنگار سوره سینما گفت: در شرایط کنونی سینما بهمن برنامه های روتین خود را اعم از اکران فیلم های سینمایی، اجرای تئاتر و برگزاری کنسرت های موسیقی دنبال می کند اما اتفاق نمایش مسابقات فوتبال در سالن سینما یک برنامه خاص بود که تا کنون در شهر ما چنین تجربه ای آزموده نشده بود و به نظر می رسد بعد از این جای مانور زیادی دارد.

وی افزود: نمایش مسابقات فرصتی است که از آن می توان به نفع سالن های سینما استفاده کرد هر چند که چون این اتفاق برای بار اول رخ می داد در بحث هماهنگی و دریافت مجوز کمی زمان بَر بود اما تمام تلاش مان را به کار گرفتیم تا این میزبانی حتما شکل بگیرد. به خاطر زمان کمی که برای تبلیغ و اطلاع رسانی داشتیم نتوانستیم همه مردم را از این جریان با خبر کنیم اما با توجه به همه اینها استقبال بیش از حد انتظار بود و مهمتر اینکه نتیجه بسیار خوبی هم داشت.

حسن زاده اشاره کرد: برگزاری مسابقه دو تیم ایران و مراکش همزمان با عید سعید فطر بود و برد ایران را به همراه داشت که همین مساله شادی مضاعف به مردم شهر و سالن سینما بخشید. این شادی ملی حق مردم ما است و امیدواریم در مسابقات بعدی باز هم این اتفاق بیفتد. برای اینکه مردم از تماشای فوتبال در سینما بهمن شهرکرد خاطره ای خوش داشته باشند سعی کردیم به یک سری مسایل جانبی رسیدگی کنیم و  تمام شرایط را برای ثبت خاطره ای خوب رقم بزنیم.

وی توضیح داد: به عنوان مثال با اینکه سیستم صوتی سینما برای پخش فیلم ها مدت هاست دالبی شده اما می دانیم که فوتبال با فیلم سینمایی تفاوت داریم. به این منظور با همکاری دوستان اهل فن یک سیستم تقویت صدا در سالن سینما نصب کردیم تا فضای سالن تماشای مسابقات با آنچه مردم در خانه های شان می بینند فرق داشته باشد و احساس متفاوتی را تجربه کنند. از طرف دیگر بازی پر افت و خیز فوتبال هیجان برانگیز است و ما با کمک همکاران مان برخی از این لحظه ها مثل لحظه به ثمر رسیدن گل ایران را ثبت کردیم.

مدیر سینما بهمن شهرکرد بیان کرد: در بازی اول از ظرفیت ۴۸۳ صندلی این سینما بیش از صد و پنجاه صندلی برای این مسابقه اشغال شد و فروش قابل قبولی بیش از یک میلیون و صد هزار تومان را به همراه داشت. البته به خاطر بحث هماهنگی ها در اولین تجربه زمان مان برای اطلاع رسانی محدود بود و پیش بینی می کنم برای بازی های بعدی شاهد استقبال بیشتری باشیم و تمامی صندلی ها پر شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردمی که برای تماشای بازی به سینما آمدند خوشبختانه از این تجربه بسیار راضی و خوشحال بودند، گفت: تمام تلاش ما بر این است که با رعایت چارچوب ها بهترین فضای نشاط آور را برای مردم فراهم کنیم. برنامه های متعددی هم در نظر داریم که خوشبختانه همه آنها مورد تایید قرار گرفته اما گاهی خودمان ، خودمان را محدود می کنیم. در تلاشیم تا در آینده ای نزدیک اجرای مداوم برنامه های متنوع فرهنگی را به طور جدی تری پیگیری کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>