سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
اشکان خطیبی:

سیروس مقدم بیشتر از سرعت، دقت دارد/ بازی در نقشی متفاوت

ashkan-khatibi

اشکان خطیبی نقش متفاوت و فیلمنامه خوب را انگیزه حضور در سریال «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم دانست.

اشکان خطیبی نقش متفاوت و فیلمنامه خوب را انگیزه حضور در سریال «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم دانست.

خطیبی به سوره سینما گفت: مشغول بازی در سریال «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم هستم. یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کنم. امیدواریم که ماه رمضان با این سریال روی آنتن باشیم.

وی اضافه کرد: خیلی نمی‌توانم راجع به نقشم توضیح دهم که پیش‌زمینه ایجاد نکنم. با میلاد کی‌مرام، حمید گودرزی، علی طباطبایی، مهرانه مهین‌ترابی، پرویز پورحسینی، محمد مطیع و چندین نفر دیگر همبازی هستم. کارهای سیروس مقدم مخاطب همیشگی خود را دارند. از این بابت نگرانی ندارم. من بیشتر به فکر نقش خاص و متفاوتی هستم که در این سریال دارم.

این بازیگر گفت: سرعت در کار سیروس مقدم وجود دارد و کار با سرعت پیش می‌رود اما بیشتر از سرعت، دقت وجود دارد. دقت اولین ویژگی سیروس مقدم در کارهایش است. طبیعی است که هر بازیگری دوست دارد با کارگردانهای خوب کار کند. اما انگیزه من برای حضور در این سریال فیلمنامه خوب و نقش متفاوت بود. طبیعتا این فیلمنامه خوب را یک کارگردان خوب باید کار کند تا نتیجه موفقیت‌آمیز باشد. به هر حال در تولید یک کار موفق همه فاکتورهای موفقیت‌آمیز مهم‌اند.

تازه‌ترین سریال سیروس مقدم به تهیه‌کنندگی کمال طباطبایی این روزها در تهران مراحل تصویربرداری را می‌گذراند و قرار است ماه رمضان به روی آنتن برود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>