سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
مجید مصاحبی:

تا پروانه ساخت «بی‌پایان» را بدهند، داوری می‌کنم

mosahebi

مجید مصاحبی که منتظر دریافت پروانه ساخت فیلم «بی‌پایان» به تهیه‌کنندگی عباس رافعی است، از قبول پیشنهاد داوری برای جشنواره فیلم کار خبر داد.

مجید مصاحبی که منتظر دریافت پروانه ساخت فیلم «بی‌پایان» به تهیه کنندگی عباس رافعی است، از قبول پیشنهاد داوری برای جشنواره فیلم کار خبر داد.

مصاحبی به سوره سینما گفت: اولین دوره جشنواره فیلم کار به دبیری مهندس اکبری از ۱۸ تا ۲۲ مرداد برگزار می‌شود و با موضوع کار انواع فیلم های کوتاه و مستند را مورد داوری قرار می دهد. در این جشنواره تنها آثار بلند داستانی سینمایی در بخش خارج از مسابقه شرکت داده می شوند. سینما تک در موزه هنرهای معاصر محل برگزاری این جشنواره است و اختتامیه نیز در ایوان شمس برگزار خواهد شد. تا امروز ۵ اثر را تماشا کرده ام، استعدادهای خوبی در سینمای جوان ما وجود دارند. شنیده ام ابوالفضل جلیلی  فیلمی ارائه کرده و ممکن است خانم پوران درخشنده نیز یکی از آثارش را در بخش خارج از مسابقه این جشنواره شرکت دهد.

وی درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: همچنان منتظر صدور پروانه ساخت فیلمی با محوریت صلیب سرخ با نام «بی پایان» هستم. واقعیت این است که با توجه به محتوای جهانی و دوستانه فیلمنامه،  فکر نمی کردم برای مجوز شروع کار با مشکلی رو به رو شوم، اما گویا سر دوستان در ارشاد به شدت شلوغ است. با این حساب فعلا نمی توانم دست به شروع کار دیگری بزنم . الان طرح مستندی دارم که قرار است به زبان انگلیسی در بوشهر تولید شود و محوریت آن هم صید ماهی هاست . این فیلم در واقع یک مستند شش گانه به حساب می آید و علاوه بر بوشهر برای شهرهایی در شمال و همچنین یزد و تبریز هم برنامه داریم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>