سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۳۹۷ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز پیش‌تولید دو فیلم بلند سینمایی در کانون پرورش فکری

kanoon-parvaresh

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو فیلم بلند سینمایی در سال ۱۳۹۷ تولید می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل سینمایی و تئاتر کانون از آغاز مراحل پیش‌تولید این دو فیلم در ژانر کودک و نوجوان خبر داد.

محمدرضا کریمی‌صارمی در این زمینه توضیح داد: فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس آخرین مراحل پیش تولید را پشت سر گذشته‌اند و تصویربرداری آن‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آغاز دور جدید فعالیت کانون در حوزه سینما گفت: دور جدید فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه سینما و تئاتر آغاز شده است و  بر اساس رسالتی که کانون برای خود قائل است تصمیم گرفته شد تا در سال ۹۷ دو فیلم سینمایی ساخته شود.

کریمی‌صارمی ادامه داد: بعد از بررسی فیلم‌نامه‌های ارایه شده به کانون، با ساخت دو فیلم‌نامه موافقت شد که تولید آن‌ها به‌زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل سینمایی و تئاتر کانون در پایان گفت: تهیه و تولید این دو فیلم سینمایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی انجام می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>