سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ تیر ۱۳۹۷ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

حضور انیمیشن «آقای گوزن» در بخش رقابتی جشنواره «جیفونی» ایتالیا

Aghaye-Gavazn-Giffoni

انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» به کارگردانی مجتبی موسوی در بخش رقابتی ۱۸+ سال چهل و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «جیفونی» حضور دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» محصول مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری که پخش بین‌الملل آن را نیز این سازمان برعهده دارد، تا کنون در چندین جشنواره داخلی و خارجی حضور داشته و جوایزی را از این جشنواره‌ها از آن خود کرده است.

این انیمیشن در جشنواره جهانی فجر، جشنواره «زاگرب» کرواسی، جشنواره «انیماموندی» برزیل، جشنواره «انسی» فرانسه، جشنواره «انیماتریکز» فنلاند، بازار فیلم برلین حضور داشته و لوح تقدیر بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره جهانی فجر،  جایزه ویژه جشنواره انیمیشن «زاگرب» کرواسی را دریافت کرد.

جشنواره «جیفونی» ایتالیا یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کودک و نوجوان در جهان است که سالانه بیش از ۲۰۰۰ کودک و نوجوان در گروه‌های سنی بین ۳ تا ۲۱ سال، به داوری آثار بخش‌های گوناگون این جشنواره می‌پردازند.

این جشنواره از ۲۹ تیر الی ۶ مرداد در شهر جیفونی واقع در جنوب کشور ایتالیا برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>