سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ تیر ۱۳۹۷ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

بررسی دغدغه‌های نوجوانان در خصوص اوقات فراغت در برنامه «پرانتز باز»

parantez-baz

هومن رازدار دبیر انجمن اوقات فراغت در برنامه این هفته «پرانتز باز» از ابعاد مختلف اوقات فراغت نوجوانان سخن می‌گوید.

به گزارش سوره سینما، بیست و هفتمین قسمت از برنامه ی «پرانتز باز» با نگاهی به موضوع «اوقات فراغت» به گفتگو با هومن رازدار دبیر انجمن اوقات فراغت می پردازد. در این گفتگو محورهایی همچون «چگونگی گذراندن اوقات فراغت در نوجوانان» «نهادهای متولی اوقات فراغت در کشور»، «دغدغه های نوجوانان و خانواده ها برای پر کردن اوقات فراغت» و «بهترین روش های استفاده از ایام تعطیلات تابستان» مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پرانتز باز برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیرخبر نوجوان هر هفته جمعه ها ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه امید می رود.

در این برنامه علاوه بر بخش گفتگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین ۱۳ تا ۲۰ سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.

مخاطبان این برنامه می توانند با شماره ۰۹۰۳۶۸۸۳۲۰۲ در پیام رسان بله و سروش با روابط عمومی برنامه در تماس باشند و در اینستاگرام صفحه ی پرانتز باز را با نشانی parantezbaz_tv دنبال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>