سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
مجموعه ماه رمضان شبکه یک/

تصویربرداری «دودکش» این هفته تمام می‌شود

dood

مدیر تولید سریال رمضانی «دودکش» از به پایان رسیدن تصویربرداری این مجموعه در پایان این هفته خبر داد.

مدیر تولید سریال رمضانی «دودکش» از به پایان رسیدن تصویربرداری این مجموعه در پایان این هفته خبر داد.

محمد صادق آذین درباره روند تولید سریال شبکه یک ماه مبارک رمضان به سوره سینما گفت: ما این سریال را در ۱۱ بهمن ماه سال گذشته کلید زدیم و کارمان تا پایان این هفته به پایان می رسد. «دودکش» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید شده و با توجه به اینکه در ردیف آثار طنز قرار می گیرد در لیالی قدر پخش نخواهیم داشت.

مدیر تولید «دودکش» در پاسخ به این سوال که جایگاه این سریال را در رقابت با دیگر سریال های ماه مبارک رمضان چطور پیش بینی می کند، گفت: ما یکی از گزینه های شبکه اول سیما برای ماه مبارک هستیم، اما معتقدم به هر حال کار خودمان را انجام داده ایم و تا دیگر سریال ها دیده نشوند، نمی توان قضاوتی داشت.

«دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی داستان صاحبان یک قالیشویی را روایت می کند که برای اداره آن با مشکلات جالبی مواجه می شوند. بازیگران این سریال عبارتند از هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی و … . همچنین نویسندگی این مجموعه را برزو نیک نژاد بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>