سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۳۹۷ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر اکران فیلم‌های خارجی خبر داد:

سه سینما به عنوان پایلوت اولیه اکران فیلم خارجی معرفی شدند

ashtiani-poor

با نظر سازمان سینمایی در راستای اکران مطلوب فیلم خارجی و پاسخ به مطالبه عمومی مردم برای بهره‌مندی از امکان تماشای آثار روز و مناسب سینمای جهان، سه سینما به عنوان پایلوت اولیه اکران فیلم خارجی معرفی شدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی موسسه رسانه های تصویری؛ علی آشتیانی پور مدیر اکران فیلم‌های خارجی افزود: نمایش فیلم‌های خارجی در سینماهای کشور به صورت آزمایشی به فیلم تحسین شده «همه پول‌های دنیا آغاز شد» و قرار است از این پس به صورت منظم در سبد اکران شاهد نمایش فیلم‌های خارجی باشیم.

وی ادامه داد: با تصمیم سازمان امور سینمایی و پیشنهاد کارگروه اکران فیلم‌های خارجی، پردیس سینمایی باغ کتاب، پردیس مگامال و پردیس کوروش هرکدام یک سالن خود را به صورت کامل به نمایش فیلم خارجی اختصاص خواهند داد و در گام نخست این سه سینما با توجه به اینکه بیش از ۷ سالن در اختیار دارند پایلوت اولیه نمایش فیلم خارجی خواهند بود و در ادامه سینماهای دیگری نیز به مرور با سرعت بیشتر فرآیند آماده سازی و تبلیغات به ظرفیت نمایش فیلم‌های خارجی اضافه خواهند شد.

آشتیانی پور افزود: فیلم سینمایی اکشن و هیجان انگیز «شاه دزد» به کارگردانی کریستیان گادگست  (Christian Gudegast)با بازی Gerard Butler، Pablo Schreiber، O’Shea Jackson Jr، ۵۰ Cent، Meadow Williams و … دومین فیلم خارجی خواهد بود که از دهم مردادماه اکران آن در سینماهای یاد شده آغاز خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>