سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۴ در ۲:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «افسانه خورشید و ماه» در شبکه نمایش

khorshid-mah

سریال کره ای «افسانه خورشید و ماه» که در ۲۰ قسمت و در سال ۲۰۱۲ ساخته و پخش شد، از شنبه ۸ اسفند هر شب ساعت ۲۰ به شبکه نمایش می آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سیما، این سریال داستان امپراطوری است که قصد دارد برای پسرش همسری انتخاب کند. امپراطور از بین دو گزینه ازدواج یئون وو را انتخاب می کند. اما نارضایتی مادر ولیعهد از این انتخاب باعث شکل گرفتن نقشه ای شوم می شود. آنها سعی در مسموم کردن یئون وو و قتل وی دارند.

کارگردانی سریال را کیم هو دو بر عهده داشته است و کیم هیون سو، جونگ وو ایل، هان گا این و کیم سو مین در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

«افسانه خورشید و ماه» از سریال های موفق سال ۲۰۱۲ تلویزیون کره بود و موفق شد در ۴۱ رشته نامزد دریافت جایزه شود که از آن جمله می توان به جایزه بهترین سریال، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش اول زن، سال ۲۰۱۲ شبکه ام بی سی کره اشاره کرد.

گفتنی است مدیریت دوبلاژ این سریال را زهره شکوفنده به عهده داشته است و سعید شیخ زاده، رزیتا یاراحمدی، حسین عرفانی و مینو غزنوی از جمله صدا پیشگان این مجموعه بوده اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>