سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اندیشه فولادوند به جمع بازیگران سریال «بانوی عمارت» پیوست

banooye-emarat

اندیشه فولادوند به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد اضافه شد.

به گزارش سوره سینما ، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی درتهران، محله پامنار ادامه دارد. همچنین اندیشه فولادوند از جمله بازیگرانی است که به تازگی مقابل دوربین حمید نژاد رفته  و به جمع این پروژه پر بازیگر اضافه شده است.

«بانوی عمارت» عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند.تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویر برداری می شود.

پانته آ پناهی ها،علیرضا شجاع نوری،اندیشه فولادوند، غزل شاکری،رامتین خدا پناهی ،سیروس میمنت ،حسام منظور،شبنم فرشاد جو،مینا وحید،نیکی نصیریان،مهتاج نجومی،صالح میرزا آقایی،احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری ،مریم مومن، پاوان افسر،مهری آل آقا ،صادق ملک ،مجید سعیدی،سعید بحر العلومی  از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند که برای پخش از شبکه سه سیما اماده می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>