سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب
علیرام نورایی:

از پیشنهادهای خوب تلویزیون نمی‌توان گذشت/ سینمای مستقل نداریم

020520505405

یک بازیگر با اشاره به علاقه‌اش برای حضور در سینما تأکید کرد از پیشنهادهای خوب تلویزیون نمی‌توان به راحتی گذشت.

علیرام نورایی با اشاره به علاقه‌اش برای حضور در سینما تأکید کرد از پیشنهادهای خوب تلویزیون نمی‌توان به راحتی گذشت.

نورایی به سوره سینما گفت: این روزها منتظر کلید خوردن یک سریال هستم که فیلمنامه‌اش در حال بازنویسی است. مجموعه ابتدا ۲۶ قسمت بود ولی در بازنویسی به ۱۳ قسمت افزایش پیدا می‌کند. سیناپس آن را خواندم. کارگردان این پروژه علی رامشه است. فعلا معلوم نیست چه زمانی این سریال کلید می‌خورد. قرار است یکی از نقش‌های اصلی را در این سریال بازی کنم. طبیعی است که بیشتر دوست دارم در سینما بازی کنم ولی از پیشنهادهای خوب تلویزیون نمی‌توان گذشت. حضور در تلویزیون بازتاب بیشتری دارد و بیشتر دیده می‌شود.

وی افزود: فعلا سینما در رخوت و رکود به سر می‌برد. چند پیشنهاد سینمایی داشته‌ام که هنوز به پیش‌تولید نرسیده‌اند. درباره اینکه آیا برایم فرقی می‌کند پیشنهادهایم مربوط به سینمای دولتی باشد یا خصوصی باید بگویم چندان برایم تفاوتی ندارد. اما مگر سینمای بخش خصوصی اساسا وجود دارد؟ بخش خصوصی فعلی وابستگی‌هایی به دولت دارد و مطلقا خصوصی نیست. حتی سینمای مبتنی بر فیلمسازی مستقل هم به طور جدی نداریم. به هر حال بیشتر برایم فیلمنامه و کارگردان و محیط خوب مهم است نه نوع سینما.

این بازیگر درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت سینما در ماه‌های آینده گفت: من هم مثل تمام مردم ایران که این روزها همه خوشحالند و روزهای خوشحالی را سپری می‌کنند خوشحالم و امیدوار. همه ما امید داریم که تغییرات مثبتی برای عرصه فرهنگ و هنر بخصوص سینما و تلویزیون اتفاق بیفتد.

نورایی درباره احتمال حضورش در تئاتر گفت: سال گذشته پیشنهادهایی در این زمینه داشتم ولی اساسا شرایط فعلی‌ام طوری نیست که بخواهم در تئاتر بازی کنم.

علیرام نورایی در فیلم‌های سینمایی «گلوگاه شیطان»، «نفوذی» و… بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>