سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب
وقتی یک مجری خلاف قاعده حرکت می‌کند/

حمایت آشکار علی ضیا از پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی

ali-zia

مجری برنامه زنده «ویتامین ۳» امروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه در این برنامه از علاقه‌اش به تیم سرخپوش پایتخت گفت.

مجری برنامه زنده «ویتامین ۳» امروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه در این برنامه از علاقه‌اش به تیم سرخپوش پایتخت گفت.

سوره سینما- در حالی که معمولا مرسوم نیست مجری های تلویزیون حتی گزارشگران و مجریان ورزشی از علایق‌شان در تلویزیون صحبت کنند، علی ضیا مجری جوان تلویزیون امروز در برنامه ویتامین ۳ با شیرینی و ملاحت خاصی بارها نام تیم پرسپولیس را آورد و از علاقه و تعصبش نسبت به این تیم گفت.

پرویز مظلومی مربی سابق تیم استقلال میهمان علی ضیا بود و حضور این فوتبالیست باعث شد ضیا در کل برنامه درباره محبوبیت پرسپولیس کری خوانی کند، او گفت که هرگز دربی را با استقلالی ها نمی بیند و ترجیح می دهد در کنار دوستان پرسپولیسی اش بازی را تماشا کند. ضیا خاطره ای ورزشی هم تعریف کرد و گفت که هنگام تماشای بازی پرسپولیس- استقلال در سال ۹۰ که به پیروزی ۳ بر ۲ پرسپولیس انجامید کامبیز دیرباز هم در جمع دوستانش بوده و نتوانسته بعد از گل دوم استقلال بازی را تماشا کند.

این مجری جوان در بخشی دیگر از برنامه از ایمون زاید ستاره آن مسابقه رویایی نام برد و گفت نام زاید بر تن استقلالی ها رعشه می اندازد! مظلومی هم البته در فرصت هایی که به دست می آورد با شوخی و طنازی کری های ضیا را پاسخ می داد. نکته جالب این که علی ضیا همه این کری خوانی ها را با لحنی مودبانه و وقار خاص خود انجام می داد. او از معدود مجریان نسل جدید است که حاضر جوابی و شوخ طبعی اش آزار دهنده و توهین آمیز نیست. اجرای پنجشنبه او نشان داد که در این یک سال چقدر پخته، حرفه ای و هوشمند شده و اگر فرصت رقابت با دیگر مجریان تلویزیون را داشته باشد، قطعا چیزی از آنها کم ندارد.

برنامه «ویتامین ۳» به تهیه کنندگی علی زاهدی از شبکه سه پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>