سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۷ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

اکران «از آزادی تا آبادی» در «سینما پاتوق» حوزه هنری

azadi-abadi-patogh

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس مستند سینمایی «از آزادی تا آبادی» به کارگردانی محمد دیندار در برنامه سینما پاتوق حوزه هنری اکران می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ این مستند نگاهی متفاوت دارد به خرمشهر از آزادی اش از دست بعثی ها تا امروز. انعکاس نظرات افراد مختلف و مرتبط با خرمشهر اعم از رزمندگان، متخصصان، پزشکان، ورزشکاران، هنرمندان، تجار، مدیران و به ویژه مردم و آسیب شناسی روند بازسازی، ظرفیت های خرمشهر برای آبادسازی از ویژگی های این مستند جسور و انقلابی است. مستند «از آزادی تا آبادی» ضمن برخورداری از پژوهش و محتوای غنی از نظر ساختار و کارگردانی نیز از جایگاه بالایی برخوردار است که می تواند باعث جذب مخاطبان و تاثیرگذاری بر آنها می شود.

نسخه سینمایی مستند «از آزادی تا آبادی» به نویسندگی و کارگردانی محمد دیندار همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در برنامه سینما پاتوق حوزه هنری اکران می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>