سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۳۹۷ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

دعوت سازمان سینمایی حوزه هنری برای حضور سینماگران در مراسم وداع و تشییع پیکرهای ۱۳۵ شهیدگمنام

shohadaye-gomnam

سازمان سینمایی حوزه هنری همزمان با روز ملی سینما از جامعه سینمایی و هنری کشور دعوت کرد تا در مراسم وداع و تشییع پیکرهای ۱۳۵ شهیدگمنام حضور یابند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ همزمان با روز ملی سینما با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن قدردانی از همدلی و همراهی همیشگی سینماگران و هنرمندان کشور در پاسداشت مجاهدت‌ها، ایثارها و فداکاری‌های فرزندان مخلص و پاک این سرزمین عنوان کرد: شرکت در مراسم وداع باشکوه با مظاهر شرف، غیرت و جلوه‌های ایمان، تعهد، ولایتمداری  و وطن دوستی؛ و تجدید میثاق با آرمان‌های متعالی شهیدان این مرز و بوم بیش از هر چیزی ساحت روز ملی سینما را غنی و معطر می‌سازد.

شایان ذکر است مراسم وداع با پیکرهای مطهر ۱۳۵ شهید گمنام، امشب در مسجد جامع باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود و پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص شده، فردا ۹ صبح از مقابل دانشگاه تهران تشییع می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>