سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم مهرجویی ۹۵۰ میلیون تومانی شد/ «گذشته» بدون تبیلغات ۷۳۵ میلیون تومان فروخت

gozashte

فروش فیلم سینمایی «گذشته» ساخته اصغر فرهادی در تهران و سه شهر بدون تبلیغات و بیلبورد به ۷۳۵ میلیون تومان رسید.

فروش فیلم «گذشته» ساخته اصغر فرهادی در تهران و سه شهر بدون تبلیغات و بیلبورد به ۷۳۵ میلیون تومان رسید.

علی سرتیپی پخش‌کننده این فیلم به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی در تهران تا کنون ۶۵۰ میلیون و در شهرستان ۸۵ میلیون تومان فروخته است. فقط سه شهر «گذشته» را نمایش می‌دهند. در تلاشیم به تدریج «گذشته» در دیگر شهرستان‌ها هم اکران شود. فروش این فیلم در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه به طور میانگین روزی ۵۰ میلیون بوده است.

وی افزود: «چه خوبه که برگشتی» در تهران تا کنون ۷۱۰ میلیون و در شهرستان ۲۴۰ میلیون تومان فروخته است.  این فیلم روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه در تهران به طور میانگین روزی ۲۵ تا ۳۰ میلیون فروش داشته است. سینماهای آزادی، شکوفه، ملت و زندگی به ترتیب پرفروش‌ترین سالن‌ها برای این دو فیلم بوده‌اند.

در فیلم سینمایی «گذشته» طاهر رحیم، برنیس بژو، علی مصفا و … بازی می‌کنند. فیلم داریوش مهرجویی با بازی مهناز افشار، حامد بهداد، رضا عطاران و … این روزها روی پرده سینماهای تهران و شهرستان‌ است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>