سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

ترلان پروانه و ابوالفضل میرى در «رقص روى شیشه»/ تصویربرداری در تهران آغاز شد

parvane-miri

تصویربرداری مجموعه «رقص روى شیشه» با اضافه شدن ترلان پروانه و ابوالفضل میرى به فهرست بازیگران، در روزهاى گذشته آغاز شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه اى پروژه «رقص روى شیشه»، ترلان پروانه و ابوالفضل میرى به تازگى به فهرست بازیگران این مجموعه اضافه شده اند و تصویربرداری از روزهاى گذشته در لوکیشن دفتر فیلمسازی و در شهر تهران آغاز شده است.

این در حالى است که هنوز  فهرست بازیگران تکمیل نشده و گروه در تلاش هستند تا همزمان با تصویربرداری ، علاوه بر تکمیل تیم بازیگران مجموعه، بازیگر جدیدى را نیز جایگزین مرحوم سعید کنگرانى کنند که قرار بود در «رقص روى شیشه» مقابل دوربین برود.

«رقص روى شیشه» مجموعه ٢۶ قسمتى پربازیگرى است که فیلمنامه آن را طلا معتضدى براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى به نگارش در آورده است و  تاکنون حضور بازیگران مطرحى چون: بهرام رادان، امیر آقایى، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، حامد کمیلى، بیتا فرهی، ستاره اسکندرى، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب و با هنرمندی مهتاب کرامتی در این مجموعه قطعى شده است.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفرى، کارگردان: مهدى گلستانه، مجرى طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدیر فیلمبردارى: مرتضى غفورى، تدوین: سپیده عبد الوهاب، مدیر صدابردارى: محمد کیان ارثی، طراح گریم: مهرداد میرکیانى، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچى، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزى و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراحی و ترکیب صدا:حسین ابوالصدق، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، طراح جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار، مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>