سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۳۹۲ در ۳:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب

حضور پررنگ اهالی سینما در نمایشگاه عکس محسن شمس

namayeshgah-shams

اهالی سینما در آخرین روز برگزاری نمایشگاه عکس محسن شمس حضور یافتند.

اهالی سینما در آخرین روز برگزاری نمایشگاه عکس محسن شمس حضور یافتند.

سوره سینما- پایگاه خبری حوزه هنری نوشت: نمایشگاه بهانه با حضور علیرضا شجاع نوری، سید هادی منبتی، قاسم قلی پور ، حبیب ایل بیگی، امیر حسین علم الهدی، رضا میرکریمی، حمید خضوعی ،مجید شیخ انصاری، احد میکائیل زاده و گروهی از دانشجویان دانشگاه های تهران و شریف و علاقه مندان و هنرجویان روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه به کار خود پایان داد.

در ایام نمایشگاه احمد مسجد جامعی، سید محمدبهشتی، مرتضی کاظمی، مجید مسچی،حسین حقیقی، لیلی گلستان، جعفر صانعی، مقدم سیامک زمردیان،ایرج تقی پور، بهرام جلالی، فرشته طائرپور، علیرضاتابش، محمدآلادپوش، نازنین مفخم ، بهرام جلالی، حسین فرج، لیلا نورایی، رضا دلپاک،نظام الدین کیایی،منوچهر شاهسواری، ساعد نیکزاد،حمید مجتهدی،سعید فر وتن،کیهان خسروانی، حسین جلیلی، فرشاد بشیرزاده، محسن زارع، مسعود زنده روح، عزت الله علیزاده، مجتبی اقدامی،عزیز ساعتی،امیر لطفیان، احمد امینی،میناطاهری، علیرضا قاسم خان،امیر عابدی و … از جمله هنرمندانی بودند که از  بهانه است … بازدید کردند.

محسن شمس در خصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل ۲۵ اثر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ با موضوع برگ و رنگ و نور از ۶ تا ۱۲ تیرماه در گالری گلستان برپا بود. استقبال مردم از این نمایشگاه به چند موضوع خاص بر می گردد؛ یکی به دلیل ایام شعبانیه که ایامی بسیار نیکو است و دیگری به شرایط اجتماعی بعد از انتخابات مربوط می شود.  شرایط اجتماعی بعد از انتخابات سبب شد تا توجه مردم به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی بیشتر شود .

وی با بیان اینکه نمایشگاه از فضای گرم و نویی برخوردار بود خاطرنشان کرد: موضوع نمایشگاه طبیعت بود که با نگاهی نو با زاویه دید، قاب بندی های خاص ارایه شده بود. نمایشگاه توانسته بود، فضایی از رنگ و فرم را سیال بین واقعیت و خیال برای مخاطب به وجودآورد که این فضا برگرفته از تعامل رنگ و نور و برگ بود. بسیاری از مخاطبین تعبیر اینکه حالمان خوب شد را به کار می بردند و از نمایشگاه راضی بودند. ما می توانیم با رجوع جستجوگرانه به طبیعت با واقعیت های هنری جذاب مواجه شویم که می تواند برای مخاطب نیز قابل تامل باشد و فضای جدیدی برایش ایجاد کند.

وی در پایان گفت: در کارهای آتی تلاش می کنم ضمن ادامه همین مسیر این گونه نمایشگاه هایم را از محیط گالری ها به محیط هایی انتقال دهم که با بخش های بیشتری از مردم ارتباط دارند.