سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مهر ۱۳۹۷ در ۵:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «به وقت شام» در کشور لبنان اکران می‌شود

be-vaghte-sham

فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در کشور لبنان به روی پرده می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در ادامه اکران های بین المللی، از روز پنجشنبه ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر ماه) به مدت یک ماه در کشور لبنان به نمایش در خواهد آمد.

مراسم افتتاحیه فیلم به وقت شام در این کشور ، روز دوشنبه ۸ اکتبر (۱۶ مهر ماه) با حضور مسئولین و هنرمندان در شهر بیروت برگزار می شود.

این فیلم سینمایی که با سه زبان بین‌المللی ساخته شده است در شهرهای مختلف کشور لبنان به صورت گسترده اکران خواهد شد.

پیش از این، جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا در کشورهای سوریه و عراق با استقبال مردم، مسئولین و هنرمندان این دو کشور همراه شده بود.

هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آن‌ها، جمعی از بازیگران سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند.

«به وقت شام» محصول مرکز فیلم و سریالِ سازمان هنری رسانه ای اوج، به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی با استقبال مردم در سراسر کشور توانست فروش ۱۴ میلیاردی را تجربه کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>