سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال استان‌ها از برگزاری کارگاه‌های تخصصی جشنواره شعر و داستان «جوان سوره»

javan-soureh

با برگزاری چهار کارگاه شعر و داستان در استان‌های آذربایجان غربی و قم، سایر کارگاه‌های ادبی شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» میزبان هنرجویان هستند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، کارگاه های شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» چهارشنبه ۱۱ مهر ماه در شهرهای ارومیه و قم برگزار شدند. مجید قیصری و اسماعیلی امینی به ترتیب در کارگاه های داستان و شعر ارومیه به تدریس پرداختند و راضیه تجار و سعید بیابانکی به ترتیب در کارگاه های تخصصی داستان و شعر استان قم تجربه های خود را به هنرجویان جوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» منتقل کردند.

همچنین در ادامه این کارگاه ها که از فردا(یکشنبه ۱۵ مهر) پیگیری می شود، محمدکاظم مزینانی در کارگاه داستان و محمود حبیبی کسبی در کارگاه شعر در شهر شاهرود از استان سمنان به آموزش هنرجویان می پردازند.

علیرضا قزوه و منیژه آرمین نیز مدرسان کارگاه های شعر و داستانی هستند که به میزبانی شهر کرمان روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه برگزار می شود. سعید بیابانکی و قاسمعلی فراستی نیز روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه در کارگاه های شعر و داستان استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدرس حضور می یابند.

گفتنی است؛ علیرغم پایان مهلت ثبت نام برگزاری کارگاه های شعر و داستان، به درخواست استان های آذربایجان غربی، سمنان، یزد، کرمان، این بخش ها به برگزار کنندگان کارگاه های شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» اضافه شده اند.

نفرات برتر دوره های تخصصی و کارگاه های جشنواره در استان ها ضمن آموزش، توسط حوزه هنری برای شرکت در جشنواره و ادامه فعالیت های فرهنگی درخورشان حمایت می شوند.

شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» ۲۷ و ۲۸ آبان ماه ۹۷ به دبیری علمی محمدجواد شرافت در بخش شعر و محمدرضا شرفی خبوشان در بخش داستان توسط موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>