سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب
نوجوانان در دل جنگ/

«بزرگمرد کوچک » نیمه مهرماه روی پرده می‌رود

13910211000171_PhotoA

فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» به کارگردانی صادق دقیقی با موضوع شهید بهنام محمدی از مهرماه بر پرده سینماها می‌رود.

فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» به کارگردانی صادق دقیقی با موضوع شهید بهنام محمدی از مهرماه بر پرده سینماها می‌رود.

سوره سینما- فارس نوشت: فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» با موضوع شهید بهنام محمدی از مهرماه اکران می‌شود. این فیلم داستان رشادت‌های بهنام محمدی در دوران دفاع مقدس است. فیلم توسط آموزش پرورش مورد حمایت قرار گرفته و با توجه به موضوع درسی کتاب دانش‌آموزان تاکید شده که فیلم برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها به نمایش درآید.

«بزرگمرد کوچک» توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی پخش می‌شود و از نیمه مهرماه فیلم به نمایش گذاشته می‌شود. در این فیلم شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب اللهیاری، پرهام دلدار، جواد سلام‌پور، مجتبی قربانی و جمعی از بازیگران اداره تئاتر آبادان به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم درباره فداکاری‌ها و رشادت‌های شهید ۱۳ ساله بهنام محمدی توسط عبدالجبار دلدار و مرزبان آماده شد. داستان فیلم به اوایل جنگ و حمله عراق به خرمشهر بازمی‌گردد. این نوجوان تنها به انگیزه دفاع از آب و خاک و ناموس، رشادت‌‌های بسیاری را بروز داده است. این نوجوان در ابتدا به دست نیروهای عراقی می‌افتد و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد اما اعتماد عراقی‌ها را جلب کرده و مواد غذایی، مهمات و گرای دشمن را به نیروهای ایرانی می‌رساند.