سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مهر ۱۳۹۷ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت:

دو پنل با محوریت صادرات اَپ و چگونه استارتاپ شویم برگزار می‌شود

hejazi

محمدعلی حجازی گفت: دو پنل تخصصی صادرات اپلیکیشن‌های موبایل در عصر تحریم و چگونه استارتاپ شویم با حضور سخنرانان و استارتاپ‌ها در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، محمدعلی حجازی دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت درباره پنل‌ها و نشست های تخصصی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت به ستاد خبری این جشنواره گفت: در اولین روز برگزاری جشنواره، در دو بازه زمانی ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ دو پنل در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه پنل اول با عنوان صادرات اپلیکیشن موبایل در عصر تحریم با حضور سخنرانان و صاحب‌نظران این حوزه برگزار می‌شود، افزود: در این نشست تخصصی در مورد نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، بررسی پرسودترین بازارهای غیر نفتی برای صادرات، راهکارهای کسب درآمد ارزی از اپلیکیشن‌های موبایل در دوران تحریم، بررسی چگونگی برون‌رفت ایران از رکود اقتصادی توسط اقتصاد دیجیتال و بررسی بازار داخلی و خارجی صحبت خواهد شد.

حجازی درباره دومین پنل نیز عنوان کرد: نشست تخصصی دوم هم از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با عنوان چگونه استارتاپ شویم با همراهی تعدادی از استارتاپ‌های فعال و شناخته شده در حوزه سلامت برگزار خواهد شد. در این پنل در مورد چگونگی پرورش ایده‌ها، طراحی بیزینس‌پلن در راستای صرفه اقتصادی این ایده‌ها و تبدیل ایده‌ها به استارتاپ به‌گونه‌ای که هم برای عام مفید باشد و هم بازگشت سرمایه داشته باشد، صحبت خواهد شد.

همچنین تجربه شروع یک استارتاپ، راهکارهای ایجاد و رفع موانع یک استارتاپ در حوزه سلامت و ایجاد انگیزه برای شروع یک استارتاپ در حوزه سلامت از سرفصل‌های این پنل خواهد بود.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت یادآور شد: علاقه‌مندانی که تمایل دارند در این پنل‌ها شرکت کنند ابتدا باید در سایت جشنواره ثبت‌نام و با دریافت کارت از این پنل‌ها استفاده کنند. به تمام شرکت‌کنندگانی که در پنل‌ها حضور داشته باشند از طرف جشنواره گواهی‌نامه داده می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در مورد سایر برنامه‌های جانبی این جشنواره گفت:  برگزاری نمایشگاه فناوری دیجیتال سلامت با حضور بیش از ۵۰ استارتاپ، شتابدهنده و سرمایه گذار، برگزاری سخنرانی با حضور روسای کسب و کارهای برتر حضوره دیجیتال و رونمایی از چند طرح خلاقانه در حوزه سلامت، از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره می باشد.

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت به ریاست سیدمحمدهادی ایازی و دبیری امیرحسین اسدی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی حجازی به عنوان دبیر اجرایی، با شعار رسانه های دیجیتال، نبض اجتماعی شدن سلامت توسط موسسه آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۵ و ۲۶ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

فراخوان و کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir  قابل دسترسی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>