سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب
یک برنامه سینمایی دیگر در تلویزیون/

«سینما اکران» پل ارتباطی اهالی سینما با مردم است

farshid-navabi

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «سینما اکران» از پایان ساخت دکور و پخش برنامه بعد از عید فطر این برنامه خبر داد.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «سینما اکران» از پایان ساخت دکور و پخش برنامه بعد از عید فطر این برنامه خبر داد.

برنامه تلویزیونی «سینما اکران» قرار است با موضوع و محور فیلم‌های سینمایی که روی پرده سینماها می‌روند، با تاکید بر ارتباط  و جذب مخاطب نسبت به این آثار ساخته شود و پنج شنبه هر هفته از شبکه تهران روی آنتن برود. فرشید نوابی و حسن علیزاده تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارند.  نوابی درباره وضعیت کنونی تولید آن به سوره سینما گفت: در حال حاضر ساخت دکور این برنامه رو به اتمام است. با شروع ماه مبارک رمضان بیشتر برنامه ها برمبنای این ایام پخش خواهند شد، بنا داریم بعد از عید فطر تولید و پخش برنامه را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: سیاست محتوایی و اجرایی برنامه ربطی به «هفت» ندارد. «سینما اکران» تلاش خواهد کرد تا مخاطب را به سینما بکشاند و تریبون مناسبی برای تمام اهالی سینما باشد تا اهالی سینما بتوانند بی پروا و بی واسطه با مردم و مسئولین ارتباط برقرار کنند. این برنامه با  بررسی آثاری که اکران عمومی می‌شوند سعی خواهد کرد زبان گویای عوامل فیلم‌ها باشد و تماشاگر را به سمت سالن سینماها ترغیب کند.

نوابی در پایان گفت: در سال‌های اخیر بسیاری از آثار سینمایی که از کیفیت مناسبی برخوردار بودند به علت نبود فضای تبلیغاتی لازم و کمبود امکانات معرفی آنها به مردم علی رغم زحمات زیادی که برای ساخت آنها کشیده شده، نتوانستند مخاطب قابل توجهی جلب کنند. با مشاوره تعدادی از سینماگران امیدواریم این برنامه بتواند فضایی مناسب برای معرفی آثارسینمایی به مردم، فراهم کند. این برنامه متعلق به تک تک اهالی سینما است و پل ارتباطی آنها با مردم، خواهد بود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>