سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

یکتا ناصر و نقشی متفاوت در «زندگی جای دیگری است»

yekta-naser

یکتا ناصر از تجربه یک نقش متفاوت در تازه‌ترین فیلم منوچهر هادی خبر داد.

یکتا ناصر از تجربه یک نقش متفاوت در تازه‌ترین فیلم منوچهر هادی خبر داد.

ناصر در مورد فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: فیلمبرداری «زندگی جای دیگری است» طی چند روز آینده آغاز خواهد شد و احساس می کنم نقش ویژه ای را جلوی دوربین خواهم برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این فیلم نیز برای او سیمرغی در پی خواهد داشت، توضیح داد: نقشی که در فیلمنامه خوانده ام کاراکتر خوب و متفاوتی را در ذهن من جای داد. فکر می کنم اگر از پس در آوردن این نقش به خوبی بر بیایم، کافی است و الان اصلا به چیزی مثل سیمرغ فکر نمی کنم.

یکتا ناصر پیش از این برای بازی در «یکی می خواد باهات حرف بزنه» سیمرغ نقش مکمل را دریافت کرده بود که کارگردانی این فیلم را نیز منوچهر هادی بر عهده داشت. «زندگی جای دیگری است»  داستان داود، بهیار مجرب بیمارستان است که بیماران مبتلا به مرگ را احیا می‌کند اما اکنون مرگ به سراغ او آمده است… این سومین فیلم بلند هادی بعد از «قرنطینه» و «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه است» است که تهیه کنندگی آن را سید امیر سید زاده بر عهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>